Intermittent fasting, dat moet zo! Nee, toch niet, intermittent fasting kan je beter zo doen… O nee, dat is helemaal niet waar, je moet het zo doen. Dat zijn 3 personen waar je mee praat over IF en iedereen zegt wat anders. Je ziet door de bomen het bos niet meer en waar moet je nu in hemelsnaam beginnen?

Hoe kan het dat je van iedereen wat anders hoort, zo ook over intermittent fasting?

Dit is een van de redenen dat ik bij al mijn coaching trajecten, ook deze foodcamp deze 10 wetten van intermittent fasting hanteer.

Het zijn 10 zekerheden, 10 regels die je kan toepassen om zo IF tot een succes te laten leiden.

  1. Je drinkt geen creamer of bulletproof coffe bij intermittent fasting
  2. Je drinkt groene thee bij intermittent fasting
  3. Je neemt voldoende zout gedurende de dag
  4. je doet aan een vorm van meditatie of ademhaling bij intermittent fasting
  5. Je traint en/of beweegt elke dag bij intermittent fasting
  6. Na een verlengde vast neem je een kleine maaltijd
  7. Je gaat niet ongecontroleerd dagen achter elkaar lang vasten
  8. Elke dag eet je minimaal 16 uur niks bij intermittent fasting
  9. Je neemt geen vetoplosbare vitamines en medicaties zonder een maaltijd
  10. Je negeert de haters
10 wetten die je vanaf nu in kan zetten om IF tot een succes te laten leiden.

In de video refereer ik naar een aantal video’s

Wat kan je het beste eten
10 voordelen van intermittent fasting
8 nog betere voordelen van intermittent fasting

>